2013. július 23., kedd

GPS - magyar, friss térkép, minden tartozékával! - Jelenlegi ára: 19 999 Ft

Eladó a képeken látható GPS-em!
Nincs most kihasználva, pénzzé teszem, úgy gondoltam.
Most nem utazgatunk egyenlőre, mert pici babánk van, de az elmúlt pár évben megjárta Magyarország minden szegletét, Olaszországot, Erdélyt, Romániát, Szerbiát, Macedóniát, Cseh országot, Szlovákiát, Bulgáriát és Görögországot - esszméletlen segítség volt, sosem hagyott cserben. Most megy az ára pelusra és kisruhákra, veszek majd másikat, ha a pici nagyobb lesz. : -)
2012-es, (tehát kellően friss) navigációs szoftver van benne komplett Európa térképpel.
Gyors útvonal tervezés, erős műholdas kapcsolódás (még hegyek között is fogja a jelet! )
Jó akksi! Magyar férfi és női hanggal + extraként Székely tájszólású hang is van rá telepítve! : -D
Kompett: Tehát készülék, szoftver, szélvédős tartó, szivargyójtós és 220V-os töltő.
Egyetlen baja van, ami csak esztétikum - egyszer kicsit meleget kapott a kocsiban és 256 színű lett, 16M helyett, de ezt jócskán beletudtam az eladási árba is! Engem picit sem zavart, csak gondoltam korrekt módon nem csak a pozitívumokat, hanem az esetleges negatívumokat is leírom.
Van rajta képnéző, MP3 lejátszó, játékok miegymás még plusszban rátelepítve. SD (normál snassz mezei) kártyát fogad és azzal bővíthető.
Háza, kijelzője karc/sérülés mentes.
Amikor vettem pár éve, kifejezetten luxus modell volt, 114. 000 forintért boltoltam meg akciósan, pedig már akkor is volt 40-es kategória.
Jó licitálást, aki villám áron elviszi annak INGYENES a posta!


Jelenlegi ára: 19 999 Ft

Az aukció vége: 2013-07-27 19:18
. GPS - magyar, friss térkép, minden tartozékával! - Jelenlegi ára: 19 999 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése