2013. április 30., kedd

Alexander Oawood: Mikor mondjuk nemet és hogyan.. - Jelenlegi ára: 1 Ft

Köszönöm, hogy megtekinted aukciómat!
Az aukció tárgya: Alexander Oawood: Mikor mondjunk nemet és hogyan, avagy út az önbecsüléshez című könyv
Leírása:   A könyv jó állapotú, de sajnos a ragasztása szétesett már, nem mai darab és a legelső ún. "szennyfogó" lapot kivettem, mert írva volt rá. Fotóztam.
A könyvről pár szóban:
"Műfaját tekintve ez a könyvecske az önfejlesztő irodalomhoz tartozik. Nagyon sok önfejlesztő könyv szerzője azt ígéri, hogy ha megfogadjuk a tanácsait, szinte egy csapásra megváltozik az életünk.
„ Én nem reménykedem ilyen gyors sikerben. Nem is bátorítom az olvasót, hogy higgyen benne. Lehet, hogy van ilyen, de magam még nem találkoztam vele. Én csupán abban reménykedem, hogy aki a könyvemet elolvassa és kritikusan összeveti a saját tapasztalataival, akarva-akaratlan, többé már nem lesz képes ugyanúgy nézni önmagára, embertársaira és a világra, mint eddig”  
Első kép illusztráció, a többi saját készítésű.
Több könyvet is tettem fel, érdemes körülnézni!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-05-18 10:08
. Alexander Oawood: Mikor mondjuk nemet és hogyan.. - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése